مدرك زبان انگليسي لازم جهت ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي 99-1400

۱۷ بازديد

مدرك زبان انگليسي لازم جهت ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي 99-1400

نام مدرك نمره لازم قبولي در آزمون توضيحات
مدرك زبان لازم تافل TOEFL-OBT 480 اخذ شده در خارج از كشور - سازمان سنجش آموزش كشور
مدرك زبان لازم تافل TOEFL-IBT 60 اخذ شده در خارج از كشور - سازمان سنجش آموزش كشور
مدرك زبان لازم IELTS 5 اخذ شده در خارج از كشور - سازمان سنجش آموزش كشور
مدرك زبان لازم TOLIMO 480  
مدرك زبان لازم MELAB 70  
مدرك زبان لازم MHLE 50  
مدرك زبان لازم MCHE 50  
مدرك زبان لازم MSRT 50  

توجه: براي اطلاع از هر كدام از آزمون زبان ها جدول بالا مي توانيد بر روي نام آزمون كليك نماييد.

داوطلباني كه مدرك زبان ندارند چگونه در آزمون ليسانس به پزشكي 99 ثبت نام كنند؟

داوطلباني كه مدرك زبان ندارند مي توانند به صورت مشروط در مدرك زبان لازم آزمون ليسانس به پزشكي 99 شركت كنند بديهي است در صورت قبولي در آزمون كتبي ارائه مدرك زبان انگليسي لازم جهت ثبت نام در هنگام مصاحبه ضروري است در غير اينصورت قبولي آن ها كان لم يكن تلقي خواهد شد.

مدرك زبان لازم جهت ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي 99-1400 يكي از مهترين سوالاتي است كه داوطلبان با مشاوران درخت دانش تماس گرفته و پاسخ سوال خود را گرفته اند ما در اين مقاله همانند مقاله پربازديد ثبت نام آزمون ليسانس به پزشكي قصد داريم جدول مدرك زبان انگليسي لازم جهت ثبت نام در آزمون پزشكي يا مدرك كارشناسي را همراه با سايت مشاوره تحصيلي درخت دانش توضيح دهيم.

مدرک‌ زبان فرانسه، مانند DELF (Diplôme d'Études en Langue Française) و DALF (Diplôme Approfondi de Langue Française)، به عنوان مدارک رسمی برای ارزیابی توانایی زبانی افراد غیر‌فرانسوی استفاده می‌شوند. این مدارک توسط سازمان CIEP (Centre International d'Études Pédagogiques) ارائه می‌شوند و در سطوح مختلف ارائه می‌شوند، از سطح مبتدی (A1) تا سطح پیشرفته (C2) مطابق با استانداردهای CEFR (Common European Framework of Reference for Languages).

 

DELF به عنوان یک مدرک ملی معترفیت بین‌المللی در فرانسه شناخته شده است و شامل چهار سطح از A1 تا B2 است. این مدرک به طور عمومی برای افرادی که قصد تحصیل یا کار در کشورهای فرانسوی‌زبان را دارند، مورد قبول است. åهمانطور که DALF یا Diploma in Advanced French Language، دو سطح C1 و C2 را پوشش می‌دهد که به‌طور اختصاصی برای افرادی است که در سطوح بالاتری از زبان فرانسه تسلط دارند، مانند دانشجویان تحصیلات تکمیلی یا افرادی که قصد انجام کارهای پژوهشی و تحصیلی در فرانسه را دارند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.